De jaren 2020 en 2021 zullen door iedere Belg voor altijd herinnerd worden als de periode waarin corona het bedrijfs- en sociale leven domineerde. Dat geldt ook voor ClubJoy. Nooit werd er zoveel gevraagd van het bedrijf in haar ambitie om er te zijn als partner voor haar achterban. Daarvoor heeft ClubJoy overigens wel veel credits gekregen vanuit de branche. Toch zullen deze jaren bij ClubJoy óók blijvend worden herinnerd als de jaren waarin het bedrijf zichzelf heeft herontdekt. ClubJoy ontwikkelt door en om haar ambities kracht bij te zetten lanceerde het bedrijf een volledig nieuwe huisstijl.
Connect. Get fit. Enjoy life.
Bij de lancering van de nieuwe huisstijl hoort ook een nieuwe tagline. Deze tagline geeft kernachtig weer waar ClubJoy voor staat. Het sluit aan bij de purpose van het bedrijf.
Connect
Connectie heeft een meervoudige betekenis. ClubJoy staat voor een goede connectie met haar achterban. Dat zijn in de eerste plaats clubeigenaren, managers en instructeurs. ClubJoy werkt op veel verschillende manieren aan een warme connectie met deze doelgroep. Dat kan gaan van events tot clubbezoeken, van workshops voor instructeurs, tot het aanbieden van management programma’s voor clubeigenaren. ClubJoy gelooft in een diepe connectie met haar leden. Dit alles laat zich dan ook vertalen naar een innig partnership. ClubJoy kiest ervoor om de club en haar leden centraal te stellen en services op te tuigen die in de eerste lijn gemaakt zijn voor deze doelgroep. Connect is ook de boodschap die ClubJoy meegeeft aan clubs en instructeurs. Maak verbinding met jouw leden! Connectie is binding. Samen sporten is leuker. Iets dat leuk is kun je goed volhouden. Het gevoel van “moeten” slaat om in een gevoel van genoegdoening. Het weklijkse sportmoment samen voelt niet langer als een verplichting, maar wordt gezien als iets leuks om naar uit te kijken. De nieuwsbrief die ClubJoy met ingang van januari maandelijks gaat versturen naar haar leden, draagt dan ook de toepasselijke titel ClubJoy Connect!
Get fit
Fitter worden is waar het in basis allemaal om te doen is. Een sporter wordt vaak lid van een sportschool omwille van fysieke doelstellingen. Fitter worden, stevigere spieren, afvallen, een betere conditie ontwikkelen. ClubJoy gelooft heilig dat een fysieke doelstelling eenvoudiger te bereiken is als ook aan het eerste stuk is voldaan. Connect to get fit is de grondslag om fysieke ambities te bereiken. Samen sporten leidt tot het eenvoudiger bereiken van jouw fysieke doelen!
Enjoy life
Als je als sporter op een plezierige wijze jouw doelstellingen bereikt en je jezelf werkelijk fitter gaat voelen, dan wordt ook je leven aangenamer. Ook dit is een overtuiging die ClubJoy uitdraagt. Het sluit aan bij een wat holistische kijk op het geheel. Een gezond lichaam voedt een gezonde geest. Een gezond lijf en een heldere geest maken het ook mogelijk om goede keuzes te maken ten behoeve van jouw fysieke, financiële, relationele en sociale ambities. Kortom, je legt een goede basis voor diverse aspecten in jouw leven als je werkt aan een gezond lijf!
Partnership is KEY
ClubJoy is ervan overtuigd dat de nieuwe uitstraling bij gaat dragen aan een tweetal ambities.
- Een nog sterkere marktpositie binnen de Benelux.
- Een doorbraak realiseren op de internationale markt.
ClubJoy kiest er doelbewust voor om uitsluitend services op te tuigen die rechtstreeks voor de club, haar instructors en haar leden zijn. Wat ClubJoy bewust niet doet is de rechtstreekse lijn met clubleden opzoeken, dat in tegenstelling tot de (inter)nationale ontwikkelingen die gezien worden bij leveranciers in onze branche. PARTNERSHIP is het sleutelwoord in de propositie en ambities van ClubJoy.
Live aanbod op de club, virtual training in de daluren en 24/7 @home
Met bovenstaande tagline wordt kernachtig weergegeven wat de propositie van ClubJoy inhoudt. In basis heeft het bedrijf het geloof dat de basis van de dienstverlening plaatsvindt op de club. Goed opgeleide instructeurs zorgen voor kwalitatief hoogwaardige lessen, de juiste connectie met sporters en daarmee voor echte clubambassadeurs voor jouw bedrijf. Het gebeurt op de club, onder begeleiding van een goede coach. Jouw groepslessen zorgen voor een goede value proposition. Daar zit jouw onderscheidend vermogen als club in het midden- of hoge segment. Leden zijn bereid om ervoor te betalen en blijven vooral lang aan. Investeren in jouw groepslessegment loont!
Voor de (gemiddeld) 65 uur per week dat jouw groepsleszaal niet wordt gebruikt is er ClubJoy Virtual. Een technische oplossing waarmee jouw leden tijdens alle openingsuren kunnen kiezen uit ruim 600(!!) verschillende workouts, passend bij elke tijd, trainingsdoel of trainingsniveau. Met een kleine investering activeer je jouw groepsleszaal en zorg je ervoor dat er elk moment van de dag een favoriete workout kan worden ingestart. Op dit moment zijn er al ruim 300 clubs in de Benelux actief met ClubJoy Virtual en het product is de early adopter fase inmiddels voorbij. Meer en meer clubs ontdekken de voordelen van deze investering in de groepsleszaal.
Tot slot is er FitSnacks.TV. Een tool die ontwikkeld is om jouw leden ook buiten de club te kunnen blijven supporten. De voorwaarde is wel het lidmaatschap bij jouw club. Binnen dit lidmaatschap kan dan de aanvullende service geboden worden om ook thuis, of waar je ook bent, te kunnen sporten en 24/7 jouw favoriete training in te starten. Een tool die een boost heeft gekregen tijdens de coronacrisis, maar ook een tool die voet aan de grond zal houden nadien. De dienstverlening van de fitnessclub anno nu gaat verder dan enkel en alleen het clubbezoek zelf. The toekomst is hybride!
Alles tot stand gekomen door een prettige samenwerking
Voor de totstandkoming van de geheel nieuwe huisstijl zocht ClubJoy de samenwerking met Peter van der Steege van Fitbrand. Het resultaat mag er zijn en ClubJoy dankt Peter en zijn team voor de prettige samenwerking en de puike uitkomsten van het geheel!
Ook benieuwd wat ClubJoy voor jouw bedrijf kan betekenen?
Stuur een mail naar info@clubjoy.be of bel met 011-650068